Прасенцата може и да грухтят, но ние ще си чуруликаме пък! А днес ще си чуруликаме с Надежда Радева, автор на „Приключенията на Прасчо“!

Не пропускайте и възможността да се срещнете с авторката по случай Деня на детето и да се сдобиете с прекрасен подарък за малчуганите – книгата „Приключенията на Прасчо“ с автограф! Повече за събитието тук!

Най-голяма радост в живота ми носи едно мило дете – моето внуче Наско.

За мен книгите са изключително важно нещо, ценност, духовност, мъдрост.

Първата книга, която си спомням, че прочетох сама, беше с много страници – „Капитани на Фрегати” – бях 9-годишна и много ме впечатли.

Като малка най-много обичах да чета приказки, всъщност и досега е така.

Разбрах, че искам да пиша, когато тръгнах на училище. Стихотворения пиша още от първи клас и винаги съм изпитвала необходимост да пиша художествени текстове.

18337194_1538306482877826_338480924_n

Най-много ме привличат герои и истории, които носят послания, толкова силни, че могат да променят мирогледа ти.

Най-голямото предизвикателство за един автор е да съумее да завърши ръкописа си докрай максимално бързо, без да отлага, защото винаги има идеи, но ред обстоятелства пречат за осъществяването им.

Най-голямата разлика между децата от моето и сегашното поколение е в разкрепостеността, сегашните деца са открити, без задръжки, което е много хубаво, ние бяхме доста по-свити.

Най-голямата ми мечта за бъдещето е да имам повече свободно време, в което да пътувам, да се забавлявам, да пиша, да се срещам с хора…

priklyucheniyata-na-prascho

Вашият коментар

