Красиво илюстрирана интерактивна панорамна книга… С ДИНОЗАВРИ!

Нужно ли е изобщо да казвам нещо повече?!

dino-park.jpg

Има нещо в динозаврите, което притежава силата да ме превърне моментално в отново в пет годишен! Нищо не може да ми докара такъв прилив на детска впечатлителност и очарование като праисторическите гиганти. Едновременно страшни и красиви, огромни и грациозни, те са пленили въображението ми завинаги, още с първите ми детски енциклопедии и книжки, преди „Джурасик Парк” да помете кината през 1993…

park1.PNG

Само мога да си представям как би реагирало моето петгодишно аз при вида на „Динозавърски парк” на Хана Уилсън. Щом дори сега книгата ми докарва инфантилни пристъпи на необуздан кикот и ми иде да издавам звукови ефекти на тежки стъпки и гърлен рев, разгръщайки страниците, значи всеки младши палеонтолог направо би откачил!

dino1.PNG

Илюстративното и художественото оформление са дело на Стийв Уестън. (Не съм сигурен дали това е СЪЩИЯТ Стийв Уестън от кориците на Перн, но подозирам, че е той! Човекът е голям талант!! – http://www.pern.nl/art_gallery/official/weston.html )

dino2.PNG

„Динозавърски парк“ е панорамна книга игра, съдържащ релефни фигури на динозаври, четири игрови полета и наръчник на наблюдателя.

 dino3.PNG

Имате ли достатъчно кураж да пристъпите в изгубения свят на динозаврите? Застанете лице в лице с най-невероятните влечуги, обитавали някога Земята.

dino4.PNG

Използвайте този уникален наръчник на наблюдателя, за да научите важни и любопитни факти за любимите си динозаври, докато играете!

park2.PNG

Книгата е епично пътешествие в праисторията, което не само ще събуди интереса на всеки малчуган, но и ще разшири знанията и ще разпали въображението му!

park3.PNG

Вижте само трейлъра!

 

Ненко Генов

Вашият коментар

